מקדם אתרי אינטרנט

להיות ראשון בגוגל

מה שבשורה התחתונה כולם רוצים זה להיות ראשונים בגוגל אבל ויש אבל גדול זה תלוי בהמון פרמטרים או ליתר דיוק מעל ל-250 פרמטרים שונים שגוגל מחשבת לפני שאתם תופיעו ראשונים בגוגל קודם

פעם רוב החיפושים היו נעשים ב"דפי זהב" וכו.. אבל בשנים האחרונות גוגל שולטת בחיפושים עם 95% בישראל אכן מספר משוגע כיום אנשים מתחילים להבין שאתר אינטרנט זה באמת עסק לכל דבר

accountant-1794122_1280 (1) (1).png

למה צריך קידום אורגני

מה שרבים לא יודעים שככל שמשקיעים בקידום האורגני יהיה קשה להגיע לשם אבל בהחלט שווה כל השקעה כי ברגע שהגעת למקום הראשון או לדף הראשון זה אומר לגוגל שהעסק שלך עושה עבודה טובה והאתר שנבנה הוא אתר מומחה הכוונה, לאתר מומחה = אתר שהוא מומחה בתחום שלו ובישביל להראות לגוגל שהאתר שלכם הוא מומחה אתה צריכים מקדם אתרים מומחה

תנו קצת פרטים

תיאור הדף = meta discription

אותו עניין כמו "כותרת הדף" רק שעכשיו אתם כותבים תיאור שיופיע בדף תוצאות החיפוש גם בתיאור הדף מומלץ להוסיף מילות מפתח שנבחרו לפני כן, וגם לדעת לא לשים אותם בכל אפשרות כי גוגל רוצה לראות טבעיות באתר שלכם ויש לו חשיבות עצומה

התאמה לנייד =Mobile friendly

בדקתם איך האתר שלכם ניראה בנייד ? אם לא עזבו הכל ותבדקו כיום אחוז גדול מהמשתמשים גולשים דרך הנייד שלהם לכן חשיבות עליונה שהאתר יהיה מותאם לנייד על מנת שתהיו מדורגים לא רק במחשב נייח במקום הראשון אלא גם בנייד

כותרת הדף = page title

חשוב שלכל דף אצלכם באתר יהיה כותרת דף שונה ובתוך הדף עצמו תכילו ביטויי מפתח רלוונטיים  שבחרתם על מנת לחזק את הקידום של הביטויי מפתח שבחרתם חשיבות גדולה לכן מומלץ להשקיע מחשבה רבה מה הכי מתאים ורלוונטי לכם

כותרות לדף = H1 – H2

כותרות בתוכן יש להן תפקיד חשוב גוגל מייחסת חשיבות לכותרות ב-H1 או H6 לכן חשוב להבדיל בין כותרות חשובות לבין כאלה שפחות חשובות זה מראה על מקצועיות וידע פרמטר נורא חשוב בעת קידום האתר שלכם

דומיין = Domain

בחירת שם דומיין הינו חלק חשוב כי לא מעט אנשים חושבים כי נושא זה לא כל כך חשוב וקונים שם דומיין שיעכב אותם מבחינת קידום האתר כי גוגל לא אוהבת אתרים ישראליים שהסיומת שלהם היא של ארצות הברית
לכן חשוב לבחור שם דומיין שהכי מותאם לעסק ולהתחשב גם בקידום האתר

כתובת הדף = Page url

על כותרת הדף חלה חובה שתיהיה ידידותית למשתמש פרמטר נורא חשוב זה שהכתובת של הדפים כולל הדפים הפנימיים יותר צריכים להיות ידידותיים למשתמש ולא מסובכים ולא מבינים שהגולש יוכל להבין מהכתובת URL איפה הוא נמצא גוגל אוהבת את זה

מילות מפתח = Keywords

לפני תהליך קידום האתר חשוב לדעת איזה ביטויי מפתח בחרתם והאם אתה רלוונטי למילים שבחרת חלק נורא חשוב ולאחר שבחרת מילות מפתח נתחיל לעשות סינון לגבי מה הכי מתאים ללקוח הבדיקה כוללת : ממוצע חיפושים בחודש תחרות על אותה מילה ביטויי זנב ארוך רק לאחר בדיקה מעמיקה נתחיל לבחור בקפדנות את המילה הכי מתאימה לאתר העסק

לפני תהליך קידום האתר חשוב לדעת איזה ביטויי מפתח בחרתם והאם אתה רלוונטי למילים שבחרת חלק נורא חשוב ולאחר שבחרת מילות מפתח נתחיל לעשות סינון לגבי מה הכי מתאים ללקוח הבדיקה כוללת : ממוצע חיפושים בחודש תחרות על אותה מילה ביטויי זנב ארוך רק לאחר בדיקה מעמיקה נתחיל לבחור בקפדנות את המילה הכי מתאימה לאתר העסק

google-1385511_1920 (1) (1).jpg

שאתם במהלך הקידום אתם תרצו את הדוחות המדוייקים וכמובן השמחים ביותר לגבי האתר שלכם אז שתכירו את הכלי המתקדם ביותר איך הגולשים מגיעים אליכם ? מה הם עשו באתר ? באיזה דפים הם ביקרו ? מאיזה מכשירים ? האם הגולשים עשו המרה באתר ?

ועוד המון שאלות שלא חשבתם לשאול תוכלו לקבל תשובות מפורטות בכלי המדהים הזה